כאשר אתה שותה אלכוהול ומתיישב מול ההגה אתה מסכן את עצמך, את יושבי הרכב ואת כל משתמשי הדרך. ולא בכדי – תאונות דרכים קטלניות שגבו את חייהם של קרבנות רבים ואירעו כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול, הביאו להחמרה דרסטית במדיניות הענישה, וכיום נהיגה בשכרות נתפסת כעבירה חמורה מאוד והענישה כלפי נהגים שיכורים הוחמרה. כבר בפתח הדברים נאמר כי ביחס לנהיגה בשכרות נקבע רף ענישה מינימלי, כך שנהג שיכור צפוי לשלילת רישיון הנהיגה שלו למשך שנתיים לפחות, פסילה מנהלית למשך 30 ימים והחרמת הרכב לתקופה זו. זקוקים לשירותיו של עו"ד נהיגה בשכרות? יש לפנות אל עו"ד תעבורה מומחה.

עו"ד נהיגה בשכרות – שתיתי ושוטר הורה לי לעצור

כיום משתמשים השוטרים במכשיר ה"ינשוף" הבודק את כמות האלכוהול בליטר אויר נשוף. שימו לב: נהג שמסרב לבדיקת הינשוף – נחשב שיכור וייענש ככזה. קחו בחשבון שלא תמיד תוטל הענישה בהתאם לכמות האלכוהול שנמצאה בבדיקה דווקא, כך שנהגים צפויים להיענש בחומרה אפילו אם מד הינשוף הצביע על כמות אלכוהול יחסית מועטה, בבחינת "למען יראו ויראו". וזאת, כחלק מן התכנית לשינוי תרבות הנהיגה תחת השפעת אלכוהול. פרט לבדיקת הינשוף רשאי השוטר להורות לנהג לעמוד ב"בדיקת מאפיינים" במהלכה יבחנו יכולתו להתהלך בקו ישר ולהביא אצבע לאף ומאפיינים נוספים שיכולים להעיד על צריכת אלכוהול מעל לכמות המותרת.

עו"ד נהיגה בשכרות – הדרך לביטול כתב אישום

שתית ונהגת? שיתפת פעולה ובדיקתך הראתה שאתה שיכור? סירבת לבדיקה והסתבכת? כל שנותר לעשות כעת הוא לפנות לעו"ד נהיגה בשכרות שהוא מנוסה בהבנה ויישום דיני התעבורה והענישה המחמירה ביחס לנהיגה בגילופין, ומכיר היטב את ההגבלות והדרישות בהם צריכים לעמוד שוטרי התנועה המבצעים את בדיקות השכרות. עו"ד נהיגה בשכרות מודע לכשלים הראייתיים שעשויים להתגלות בנסיבות אישום בנהיגה בשכרות ויכולים להביא לזיכוי הנאשם, ביטול האישום או לכל הפחות להפחתת העונש במסגרת הסדר טיעון, ע"י חשיפת הכשלים במהלך הפעלת הינשוף בידי השוטר, התנהלותו במהלך בדיקת המאפיינים או במהלך רישום נתוני הדו"ח ועוד. פנה לעו"ד תעבורה מנוסה בייצוג נאשמים בעבירות נהיגה תחת השפעת אלכוהול בתיקים שהסתיימו בזיכוי, ביטול כתבי אישום והסדרי טיעון מצוינים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here