שימוע בפני קצין משטרה – זומנת לשימוע במשטרה ורישיונך  חשוב לך? אל תלך לבד!

אם עברת את אחת מעבירות התנועה החמורות של  אי ציות לתמרור עצור או לתמרור תן זכות קדימה. או נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, עקיפה בדרך לא פנויה, מהירות מעל לקבוע בחוק  ועוד, תוזמן לשימוע במשטרה. השימוע  צריך  להתבצע  תוך 3 ימים מיום ביצוע העבירה אך יכול להתבצע גם בשטח היה ונמצא במקום קצין משטרה.

סעיפים 50-47 לפקודת התעבורה דנים בפסילה מנהלית של רישיון נהיגה של נהג ע"י קצין

משטרה בדרגת מפקח ומעלה.

ב. סעיף 47( ה()3 )דן בפסילה מנהלית ל- 30 יום בגין עבירת תנועה חמורה כמפורט בתוספת

הרביעית לפקודת התעבורה.

ג. סעיף 47( ה()2 )דן בפסילה מנהלית ל- 60 יום בגין תאונת דרכים שבה נחבל אדם או נגרם נזק

לרכוש.

ד. סעיף 47( ה()1 )דן בפסילה מנהלית ל- 90 יום בגין תאונת דרכים שבה נהרג אדם

קצין המשטרה, בטרם יקבע האם לשלול את רישיון הנהיגה שלך, יתייחס למספר פרמטרים והם, מסוכנות הנובעת מעצם ביצוע עבירות מהירות לדוגמה, לוותק הנהיגה ובעיקר לעברך  התעבורתי.

שימוע בפני קצין משטרה – ייצוג הולם עם עורך דין מוביל

דע כי אתה זכאי להיות מיוצג ע"י עורך דין בעת השימוע ולבצע ערעור דו"ח משטרה  וזאת ההזדמנות שלך  לתת לעוה"ד קובי בר לטעון באופן מקצועי  לגבי נסיבות ביצוע העבירה, הנסיבות האישיות, וכן  להעלות טענות לגבי נחיצות הרכב לצורך עבודה או לצרכים רפואיים.

 במקרים של פסילה מנהלית ע"י קצין המשטרה, ניתן להגיש  ערר  לביהמ"ש השלום לתעבורה אשר ידון בערר. רבים המקרים בהם ביהמ"ש קובע  על סמך הראיות שבפניו וטיעוני עורך הדין, כי יש להשיב את רישיון הנהיגה לאלתר ו/או לחילופן לקצר את תקופת הפסילה.

 לכן, מומלץ מיד לפנות לעורך דין תעבורה מומלץ ,מומחה ובעל ניסיון בתחום, אשר ייצג  אותך בשימוע  ויפעל  על מנת לחלץ אותך מפסילת רישיון הנהיגה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here